23 March 2010

karya lama dari blog myspace ku...


hmm ni ayat yg aku dpt buat bila aku sakit ati....aku ni x pandai nak berkata2 so kalau aku sakit ati dgn sape2 aku lebih suke luahkan mcm ni....biar xde org yg sakit ati n terase dengan aku....yg pntg aku skang hepi je sbb kwn2 ada kat sekeliling ni bg sokongan...so kalau rasa nk baca benda ni baca la ye...xnk baca takpe la...

Sakit….hati yang sakit susah untuk diubati,
Tiada ubat yang boleh mengubati rasa sakit hati,
Namun bila hati sering disakiti,
Lukanya tidak akan hilang….
Cinta....hati sering disakiti disebabkan cinta,
Luka hati yang sering disakiti seperti luka yang ditoreh,
Luka yang ditoreh berkali-kali tidak akan berdarah lagi,
Seperti juga hati ini,
Setelah disakiti berkali-kali,
Ia akan biasa dengannya dan tiada lagi rasa sakit,
Tiada lagi rasa sakit dirasai,
Kerana ia telah disakiti banyak kali,
Seperti ia telah lali dengan rasa sakit itu,

Hati….bersabarlah menahan perit itu….

*hati aku je yg taw sakit tu mcm mane... =)

2 comments:

  1. macam yang hamba katakan dulu...bila kita berlembut...orang akan amik kesempatan atas diri kita...akhir nya kita yang akan menderita demi orang kebahagiaan orang lain...so...hati hati langkah mu selepas ni...
    Hamba selalu mendoakan fira akan menemui seseorang yang amat menyenangi dan memahami hati dan perasaan mu..
    Hanya itu yang mampu hamba lakukan dari kejauhan ini..
    Take care..

    ReplyDelete