14 October 2010

aku tak tahu apa dah jadi....

aku tak tahu apa dah jadi....
aku tak tahu sekarang ni macam mana hidup aku...
aku dah sesak nak pikir benda2 merepek tu lagi....
i will not emo again for this time being i think...
future sooner or later aku tak tahu la kalau aku jadi macam ni lagi kan....
but something for sure aku taknak pikir lagi pasal ni.....
it's just a crap bila pikir balik kan....

ye aku tahu pasti korang yang baca ni akan anggap aku orang gila, orang yang ada penyakit mental sebab tak habis2 nak emo.....
tu semua aku tak kisah dan aku takkan ambil kisah lagi....
bukan korang yang hadap benda ni tapi aku.....
so kalau rasa sakit hati bila baca blog aku ni korang boleh tekan tanda pangkah di atas belah kanan tu ok....

aku akan sibukkan diri dengan segala kerja assignment dan presentation.....
tak lama lagi dah nak final exam dan bila final exam berakhir maka aku telah menjadi seorang graduan diploma....insyaallah.....

pray for my happiness readers..... =)

No comments:

Post a Comment