04 July 2011

lalalalala kerja!!

kerja kerja kerja kerja....
hari tu dah kerja promoter tapi 2 minggu je sebab sale tu 2 minggu je. dorang nak guna untuk sale tu je so aku kerja 2 minggu jela. the worst is aku tak dapat lagi gaji hari tu. dah nak masuk sebulan dah aku habis kerja tu. memang sakit hati. dah telefon tanya and orang tu kata tengah bulan 7 ni nanti dia telefon. kalau tak dapat jugak memang aku buat aduan kat pejabat buruh. huh!

sekarang ni aku kerja balik as a promoter jugak tapi kat tempat lain. kerja sampai raya nanti. nak cari duit lebih untuk raya. mintak2 kali ni ok la tempat kerja tu. cuma tempat ni agak ketat tak boleh nak bawak handphone langsung masuk tempat kerja. kalau bawak kena tinggalkan kat loker. memang boring. tapi takpela ada budak2 laen boleh la layan borak2 nanti.

tak sabar nak puasa and raya. hahaha. tapi baju raya takde pun. pakai baju konvo hari tu je. malas nak beli baru. tahun depan la beli baru.

*entry sebelum ni sangat sedih sebab menangis. tapi tu sekejap je. haha sekarang ni dah happy balik. i love you Mr. Bobot. i won't do it again. :D

No comments:

Post a Comment