22 December 2012

teaser yg x berapa nak teaser

dah lama tak menjenguk ke blog kesayangan ni. line broadband dah kena barred tu yang jarang update dah. lagi pun otak tengah beku memikirkan masalah2 sendiri dan juga orang lain. tapi dalam masa sebulan ni macam2 perkara terjadi. ada niat nak update bersama gambar apa yang dah jadi sebulan ni tapi jari dah beku nak taip cerita panjang2.

nanti lah aku update perjalanan hidup aku ni. yang penting aku bakal menghabiskan sisa-sisa hidup di Perak ni tinggal lagi sebulan je. then i am freedom and will get my degree scroll. tu yang aku dah tak sabar sebenarnya.

dalam kegembiraan nak habis belajar ni ada kesedihan yang aku sorokkan. semoga aku tabah hadapi segala ujian. semoga aku dan dia bersama tempuh segalanya. dah alang-alang aku update ni aku nak ucap selamat hari jadi pada diri sendiri. tinggal lagi 3 hari untuk umur aku bertukar menjadi 23 tahun. semoga tahun hadapan akan lebih baik. amin...

No comments:

Post a Comment