16 December 2010

masa depan ku~

alhamdulillah aku berjaya mendapat tempat untuk sambung ke peringkat ijazah pulak.
cuma 1 je la aku rasa tak best sikit...aku dapat kat Perak lagi. adehhh~
diploma dah kat sana lepas tu degree pun kat sana lagi.
memang terasa macam tak berkembang la dunia aku. HAHA.

tapi apa pun aku bersyukur sebab dapat sambung belajar lagi.
kesian pada kawan aku yang tak dapat.
and now i'm going to be a busy women.
nak kena buat macam2 benda lepas ni.
nak kena isi borang itu ini, nak kena apply pinjaman, nak kena isi borang S.P.A. untuk apply kerja lepas tu nak cari rumah sewa lagi. haiyooo~ pening woo.

paling tak boleh blah abah dah check dulu result untuk degree aku tu.
aku balik2 je dari hangout dia dah cakap dia dah check and kata aku tak dapat.
spoil mood betol abah ni. HAHA
tapi dia salah bukak link. and bila aku cakap aku dapat dia pulak yang excited.
mak aku pulak tak suka aku dapat kat perak. dia kata jauh nanti susah nak balik. sape nak tolong dia kat rumah nanti lepas ni. alahai kesian mak kita tu taw~

emm insyaallah aku akan berusaha lebih gigih untuk mendapat segulung ijazah pulak.
nak bagi mak abah bangga dengan anak bongsu dia ni. HEHE

oh oh pasal dia pulak?HEHE
dia kata dia ok je. dia boleh tunggu aku.
asalkan aku dapat menuntut ilmu. and he said that it is for my own good jugak.
thank you kanda sebab paham dinda~ AHAKZ~ :D
that's all for my 'merepek' tonight.

*p/s : can't wait to meet and date with him on my coming birthday~ *giggle giggle* :D

No comments:

Post a Comment