05 December 2010

perlu ke nak ada cinta ni semua?

perlu ke nak ada cinta ni semua?
soalan ni telah ditanya oleh kawan saya dalam formspring saya.
jawapan saya?this is my answer.
"perlu untuk mengekalkan generasi walaupun ia agak menyakitkan but someday we'll find our true love that really worth it for us to love." 
haha ok ayat aku sangat tak boleh blah kan? ;p


cinta ni semua sebenarnya tak sakit kalau kita bagi cinta kita tu pada orang yang sepatutnya.
tapi nak jumpa orang yang sepatutnya tu lah adalah bahagian yang paling susah.
but like i mentioned before, someday we'll find our true love that really worth it for us to love.


haisshh asyik cinta cinta cinta love love jela aku ni kan?
nak buat macam mana lagi. tu la yang paling 'seronok' dalam hidup ni. yang mampu buat kita upside down, jadi mereng, jadi tak tentu arah bagai.


aku appreciate pada kawan2 yang prihatin dengan hidup aku dan kekecewaan aku dalam bercinta ni sampai kan semua orang nak kenal2 kan aku dengan kawan2 diorang kan.
but aku still tak boleh terima orang baru. aku masih mahukan yang lama. masih mahu terkejar kejar kan yang lama (macam tak tahu malu je aku ni kan?)
nak buat macam mana kan dah tu je yang aku rasa paling ngam dengan aku paling memahami aku.


satu perkara aku malas nak buat bila kenal orang baru ialah introducing myself.
aku malas nak start over balik benda2 asas tu. sebab tu aku lebih rela mengejar selesa dengan yang lama.
i'm okay outside but inside....................still half half untuk let go atau keep dalam hati.
ok ok aku tahu semua orang akan suruh let go cari lain but the thing is, benda tu susah nak let go. 
kalau barang2 yang dipegang nak lepas dari tangan boleh lah aku lepas sesuka hati tapi ini melibatkan hati dan perasaan dan mungkin juga masa depan.
aku sedang cuba. memang sedang cuba. tapi lagi aku cuba lagi kuat feeling aku kat dia aku rasa. haishh habis tu macam mana?


try. try. try. try. try. try...........................................................*sigh*

No comments:

Post a Comment