01 June 2011

ceritera

wooohoo blog dah berhabuk beb.
ok2 lama x update sbb busy + laptop rosak + broadband yg sgt lembab.

first of all, aku sudah lepas berkonvo. yeehaa! aku dah bergelar graduan diploma.
masa konvo tu mak abah n kakteh je yg datang.
sedih jgk sebab ramai family aku tak datang tapi nak buat macam mana kan.
nanti degree la baru angkut 1 lori. haha.
emm rasa hepi tapi still rasa biasa2. mungkin aku ni memang hati kering kot. haha. :p
mak buatkan bunga untuk aku. tak payah nak beli2. jimat kan? cantik je taw bunga mak buat tu. time kasih mak!
dah habis konvo tu aku terpaksa balik malam tu jugak. rancang nak balik sok pagi nye tapi disebabkan anak buah aku demam panas sampai kejang kami semua terpaksa la balik malam tu jugak.
bayangkan pukul 12 mlm tu kitorang bertolak. sampai seremban pukul 4 pagi. balik seremban singgah rumah akak aku tu untuk tukar balik kereta. sangat panjang cerita ni. aku malas nak cerita panjang2.

and now aku bekerja sementara kat parkson sementara tengah sale ni kan. diorang nak pakai banyak pekerja. so aku amek la peluang ni. pasni tak tahu la nak keje apa. kita tengok jela pasni aku keje apa ea.

so long sampai sini je la ea.. :p

No comments:

Post a Comment