28 June 2011

mimpi lagi?

malam tadi dapat mimpi lagi. mimpi yg sama macam hari tu dalam mimpi sang pelangi lama 
aku tak tahu kenapa mesti dia yg muncul dalam mimpi aku lagi sekali.
ye lagi sekali. lain orang yg aku nak mimpi lain orang pulak yg masuk mimpi aku.
serius aku tak tahu kenapa aku senang sangat nak mimpi dia ni.
haish..tengah hari pagi tadi bangun je dah serabut kepala aku dok ingat mimpi tu.
adehh harap2 jangan la mimpi dia lagi. dah cukup sakit dah dulu2.
kepala and hati ni perlu dikunci la rasanya dari perasaan2 entah apa2 tu.
dream is just a dream. hurmmm....

*masih terasa dengan penangan result yg teruk yg siap ade kena repeat 1 paper. ok fine aku rileks je sebab sendiri punya salah. so just go on je la kan. macam motto hidup aku "berani terima kenyataan dan hidup mesti diteruskan" :D

1 comment: