23 June 2014

2014 - 14 Digi Lalang Sampai Menang Contest

Hai,

Kepada semua pengguna Digi, ni nak bagitahu Digi ada buat contest ye. Penyertaan terbuka kepada semua pengguna Digi. Apa lagi join la korang! Digi Lalang Sampai Menang Contest ni sempena World Cup 2014. Korang boleh bawa balik 50" LED TV!!! Tak nak ke? Syok tu dapat beraya nanti dengan TV LED baru. Orang kampung semua pasti terpegun. Haha.


Cara dia senang sangat. Ikut je langkah yang tertera kat gambar atas tu dan korang berpeluang menang 50" LED TV. Cuma subscribe data then teka pasukan negara mana yang akan menang. Senang kan? Dengan cara tu je korang bakal bawak balik LED TV atau JERSI yang ditandatangan oleh pemain bolasepak antarabangsa! Wow! Hebat tu.

Untuk sertainya taip WC dan hantar ke 20000, kemudian ikut arahan dan hantar kata kunci untuk pasukan yang korang sokong

ATAU
 
Pergi je ke laman digi.my/livescore dengan menggunakan smartphone korang, pilih Contest dan pilih pasukan mana yang korang rasa akan menang. Senang kan?


Bukan tu saja, lepas ni dengan smartphone yang korang dapat tu korang bolehlah stream perlawanan bola di mana-mana saja tak kira la tengah mandi, tengah berjalan, dalam keretapi atau tengah makan. Lepas ni pada yang kaki bola tu tak payah risau terlepas perlawanan atau score. Korang boleh up-to-date semua perlawanan.


Kalau tu tak cukup, Digi akan chipping off RM5 dari bil bulanan korang dan bagi extra 1GB dari Internet quota* Best tak? Best tak? Best kan? 


Untuk pengguna prepaid mobile internet, korang boleh enjoy sehingga 888MB FREE Internet quota bila korang sign up Prepaid Mobile Internet dan join lalang sampai menang contest! Cepat pergi ke DiGi Store, DiGi Store Express atau dealers yang terpilih yang berhampiran dengan anda dan sign up!


Untuk maklumat lanjut tentang tawaran yang super awesome ni, pergi check out link: DiGi Lalang Sampai Menang Contest

No comments:

Post a Comment