22 January 2015

2015 - 2 I am Bride To Be 2015

Assalamualaikum,

Hai, Titew dah jadi B2B uols. Titew tak sangkew sangat tawww. Euuuwww apa guna titew titew ni. Dah macam budak tak habis sekolah. Hahaha. ok mahapkan hamba ye.

Huargh tak percaya aku dah jadi bride to be. 2015 bakal menjadi tahun bermakna aku. Aku bakal menamatkan zaman bujang dalam tahun 2015 gitu. Tak percaya sangat. Heee. Alhamdulilah dah sampai jodoh. Ok so sempena aku menjadi B2B ni aku ada buat badge sendiri. Hiks! Aku guna monogram maker and photgrid apps dalam handphone android aku je. Tak la cantik mana pun but aku puas hati je. Hehe nah aku tempek sini je ea. Tak nak tengok  takpe pangkah je browser korang tu. Mihmihmih

Badge ni jugak aku gunakan untuk muka depan buku wedding planner aku. Sekarang ni kalau boleh semua benda nak DIY walaupun tak berapa kreatif janji aku puas hati sebab tak keluar duit banyak. Hahaha ye sy kedekut orangnya. Ok la tu je. Bye! :D


2 comments:

  1. Yuhuuu, sama la kita pun B2B jgk tapi tarikh WED kita xsama kn,.....;-)

    ReplyDelete