01 January 2011

2011~

happy new year 2011~
memang best sambut tahun baru depan rumah je bersama sahabat baik aku maya and lin.
borak2 dan buat benda gila.
mereka baling tepung pada aku sebagai membalas dendam untuk hari jadi aku yang lepas.
nasib baik telur diorang baling tak pecah kat badan aku. HAHA.
aku memang insan yang dilindungi dari niat jahat.
nyway it make me happy.
korang memang terbaik sebab telah menjadikan jam2 terakhir tahun 2010 sangat ceria and happening.
sayang korang sangat2! :D

2010 dah pun berlalu. kalau boleh aku tak nak ingat peristiwa2 hitam dan menyakitkan hati pada tahun 2010 tu.
awal dan pertengahan tahun 2010 amat menyakitkan hati aku.
tapi segalanya terbalas bila akhir 2010 ni sangat menggembirakan aku.
i've found my rainbow!
dia adalah hadiah hari jadi dan hadiah tahun baru aku yang paling terbaik.
pray for pur happiness! i hope he will be the last. just pray the good thing for us ya!
2010 pergilah kamu bawa kisah duka aku. 2011 datanglah pada aku dengan bawa berita gembira pada aku.

Last Day of 2010!


My rainbow! Hopefully the last!

oh blog ni akan sunyi selepas 2nd January 2011 because the owner of this blog will go further her studies. and kat Perak tu susah nak dapat line internet. saya akan cuba sedaya upaya update! :D

No comments:

Post a Comment