04 April 2010

::RINDU PADA DIA::

rindu ku pada dia.....
rindu ku pada dia yg dulu...
namun ku tahu kami takkan jadi seperti dulu lagi...
kerana dia punya kehidupan dia dan aku punya kehidupan aku...
namun aku tetap rindukan dia dan kami yang dulu...
rindukan memori kami yang dulu...
rindukan kami yang sangat gila dan happening dulu...
rindukan sesi heart to heart conversation kami....
rindukan tempat lepak kami....
rindukan tempat favourite kami.....
rindukan dia yang sentiasa ada di sisi aku walau kami jauh....
rindukan dia yang begitu memahami diri aku....
rindukan dia yang sangat mengerti perangai aku walau aku hanya berdiam diri...
rindukan dia yang sentiasa berkongsi suka dan duka kami....
rindukan panggilan dia pada ku dulu yang kini telah berubah panggilan....
rindukan sikapnya yang sentiasa melayan perangai gila aku....
rindukan nasihat2 dan celoteh panjang lebar dari dia....
rindukan ceritera tentang sahabat2 kami pabila aku dah lama tak balik....
rindu rindu rindu rindu......namun dia takkan pernah mengerti....
aku rindukan masa2 dulu kami....namun aku tahu itu semua takkan terjadi lagi...
walau dia cuba masukkan aku dalam dunia dia tapi aku tetap tak boleh biasakan diriku....
sebab aku rasa janggal dengan hidup baru dia...
aku tahu dia tak pernah berubah tapi hidup baru dia yang menyebabkan aku rasa dia dah berubah....
tapi yang pasti aku tahu kami takkan jadi seperti dulu lagi kerana kami semakin meningkat dewasa...
masing2 ada tanggungjawab....masing2 dah ada kehidupan sendiri....
aku cuma harap dia sentiasa bahagia dengan kehidupan dia dan aku takkan pernah berubah....
aku cuma rindukan saat2 kenangan terindah kami.....
semoga kau bahagia dan gembira...simpan lah kenangan kita dan ingatlah kenangan terindah kita bila kau rindukan aku kerana itulah yang sentiasa aku buat setiap hari......

*u alwiz be no. 1 in my heart n nobody can replace u....juz miz the old u n us....
* "dia" is refer to sumone special but he is not my boyfriend...he is so so special to me...special sampai dia pun boleh mengatasi ex aku yang sangat2 aku sayang....special sampai boyfriend pun tak dapat mengatasi dia.....miz u!!!

ini memori terindah kami....huhu cari gambar sunset yang kami tgk tu tapi x jumpa.....

3 comments:

  1. Satu memory yang tak mungkin fira lupakan...saat manis bersama nya..Saya kagum dengan setiap peristiwa manis masih boleh fira ingati dengan baik...memang susah untuk dilupakan...
    disini lah kelebihan hati seorang wanita...Kalau dah cinta..cinta sampai mati...walau pun pasangan beralih arah...dia tetap setia dengan cinta nya...

    KETIKA SATU PINTU KEBAHAGIAAN TERTUTUP...
    PINTU YANG LAIN DIBUKAKAN...
    TAPI SERINGKALI KITA TERLALU LAMA...
    PADA PINTU YANG TERTUTUP...
    SEHINGGA TIDAK MELIHAT PINTU LAIN...
    YANG DIBUKAKAN BAGI KITA.....

    ReplyDelete
  2. ini bukan cinta juz prasaan kasih dan sayang je...we r only fren....mungkin hamba x baca note sy yg bwh tu...dia is not my boyfren but a bestfren....

    ReplyDelete
  3. ow...yer ker..tak perasan pulak note tu..

    ReplyDelete