20 January 2012

sem 4 dah berakhir!

semalam 19hb Januari final paper yang last untuk sem 4 ni. maka dengan itu saya  mengumumkan bahawa sem 4 saya sudah berakhir semalam. :D

hanya mampu berdoa moga2 semua subjek aku lulus. dah tak dapat fikir apa dah. ada paper yg tak cukup masa nak jawab. tu tak tambah lagi dengan yg memang tak boleh jawab. huu~ dah lah enough with this exam talk. dah berlalu dah tak boleh ubah apa2.

esok sabtu pagi aku akan bertolak ke melaka naik bas. kali ni terpaksa naik bas S.E. Super yg tak berapa best tu. Sri Maju tiketnya dah habis. haish bersedia la bontot ni untuk kebas sebab duduk dalam bas lama2. esok pagi nak balik tapi barang tak kemas lagi. rasa malas pulak. takpe2 aku kemas kejap je pun. hehe.

mari kita mengemas la ohoii!!

*pelangi dah muncul balik lepas hujan lebat turun. hee~ ;D

No comments:

Post a Comment