12 May 2014

2014-08 Thanks

Hai,

Lepas je aku post gambar cincin kat blog and IG aku, bertalu-talu pertanyaan diajukan pada aku. Tak kurang jugak yang ucapkan tahniah. Thanks pada kawan2 yang caring and concern pasal aku. Actually takde pape pun yang terjadi. Tiada risik, tiada jugak tunang. Semua masih normal. Aku cuma pergi tengok and survey harga sahaja. Gambar2 yang aku masukkan tu hanyalah gambar yang tidak memberi pape maksud. Semuanya ihsan Google. Hihihi. Jadi janganlah salah anggap ye kawan2 ku. Tiada pape yang terjadi. Kalau aku dah nak tunang ke apa ke aku akan beritahu nanti. Aku pasti akan buat entry dalam blog ni ok? ;)

Terima kasih doakan hubungan kitorang. I is terharu.

Tu jela. Bye.

*coklat crispybar masih lagi dijual ye. Nak tempah boleh visit ig @eybiezafirah_crazychochauz atau whatsapp me at 013-4756651

No comments:

Post a Comment