26 May 2014

2014-10 Earnings dari akaun Nuffnang ku

Salam semua,

Actually aku tak tahu nak post pasal apa. Tercari-cari nak buat entry pasal apa. Nak post entry tapi macam blur nak cerita pasal apa. So far tak ada yang menarik sangat berlaku dalam hidup aku seminggu dua ni. So dalam tak tahu nak post apa tu aku blogwalking kat banyak blog. Best je tengok blog diorang ramai visitor. Lepas tu terbaca pasal Nuffnang. Diorang dapat duit dari Nuffnang. Kat blog aku ni pun aku letak iklan Nuffnang tapi aku macam buat tak endah je pada dia. Kiranya macam penambah layout je. Haha kesian Nuffnang ku. Aku dah lama gila tak buka akaun Nuffnang aku taw. Last aku bukak duit dalam akaun aku ada RM0.05 je tak silap. Tu pun aku cek tahun bila entah. Masa aku study kat Perak lagi rasanya. 

Tadi ni aku try la bukak balik akaun aku, nasib baik aku ingat password lagi. Kihkihkih. Then tiba2 aku macam wahhhh!!! amazed gila sebab duit aku dah bertambah. Walau tak banyak tapi bagi aku tu pun dah banyak. Mungkin bagi blogger2 hebat akan pandang enteng saja pada jumlah duit aku tu. HAHAHA why border?? Why border?? (Gaya Azwan Ali sikit) 



Jumlah baru RM5.95. Sikit je tapi ni pun aku dah macam tak percaya.

Hehe janji ada jugak duit dalam akaun Nuffnang aku kan. Tiba2 rasa macam semangat pulak nak menaikkan traffic blog aku ni. Hahaha dasar mata duitan ko ni weh! Ok tu jela nak kongsi. Terima kasih pada unique visitors ku yang menyumbang pada Nuffnang ku ini. 

*Jangan lupa follow instagram aku @eybiezafirah_crazychochauz dan jugak like FB page aku Crazychochauz seperti yg tertera di side bar tu. Terima kasih! :)

No comments:

Post a Comment