18 April 2010

::hari hari yang bahagia dan happy::

pada 14hb april 2010 adalah hari paling gembira bagi aku....first time aku makan aiskrim dalam hujan..bukan tu yg buat aku gembira tapi aku tempuh pengalaman best tu bersama dua orang sahabat baik aku....malam tu melaka ada buat sambutan sempena hari melaka bandaraya bersejarah...so aku pun keluar la dengan member2 aku ni semata mata nak tengok bunga api je....tapi kitorang pergi jalan2 beli aiskrim then duduk kat dataran MBMB makan aiskrim...tgh2 duduk tu tiba2 hujan pulak tapi kitorang x berganjak langsung sebab dah lama tak main hujan....kitorang ni memang suka buat kerja gila....lepas tu masing2 dah tak tahan sejuk terus blah pergi kat kereta...kereta dah la park jauh...kena la jalan meredah hujan yang lebat...tapi time kitorang dalam kereta dah nak balik ni tiba2 pihak MBMB lepaskan bunga api...kitorang terus stop kereta tepi jalan and tengok bunga api tu...padahal baru pukul 11 lebih je masa tu...selalu bunga api mesti diorang lepaskan pukul 12 kan....maybe sebab ramai orang dah berangkat balik sebab hujan so pihak MBMB pun lepaskan la awal....

tapi pengalaman tu memang best...tak boleh nak gambarkan dengan kata2 ke'best'an dia....HAHAHA....ye aku dah happy tapi dalam hati masih lagi rasa sedih....dan tadi aku keluar lagi bersama mereka....ke Pantai Puteri pulak....jalan2 tenangkan jiwa kacau.....kitorang sekarang ni dah macam ada satu habit...suka pergi pantai!!! yeahhh!!! budak berdua tu terpengaruh dengan aku sebenarnya...aku ni kalau nak tenangkan jiwa je mesti pergi pantai....bagi aku pemandangan laut tu sangat damai....boleh buat aku leka...dan sekarang budak berdua tu dah terkena badi pantai aku....asyik nak pergi mandi pantai je....HAHAHA...biarkan mereka....

dan juga aku mahu buat pengumuman bahawa laptop ku sudah kembali elok!!! yess!! abah aku dah tukarkan skrin baru ok...jadi aku boleh la kembali ber blog dengan kerap...dan aku sangat gembira....terima kasih abah sebab belikan skrin baru utk orang....i luv u so much la abah!!! hehe....ok hati aku memang sangat gembira tapi takut ni nak kena interview dengan lecturer untuk praktikal aku....wish me good luck ye....ok2 dah pergi sambung buat report praktikal kamu tu....huhu

*jai and nyna..both of u are my bestfren forever.....tq sebab dah tunaikan impian aku...
bunga api cantik....aku suke tengok bunga api..hehe

kami BFF!!!

No comments:

Post a Comment