13 April 2010

::setiap manusia ada rahsia mereka sendiri::

setiap manusia punya rahsia mereka tersendiri....
yup dats right...dan aku juga tidak terkecuali...dan aku memang banyak sangat rahsia yang tidak pernah aku cerita pada sesiapa...ada sesetengah rahsia boleh dicerita kepada sahabat2 baik aku tapi itu pun bertapis jugak sebab bagi aku bukan semua manusia boleh dipercayai sepenuh hati...selalu je kita dengar kawan makan kawan kan...bukan dia ngap kunyah2 kawan tu tapi dia tikam belakang la...dalam senyap2 tabur cerita fitnah...kalau makan ngap kunyah2 tu manusia kanibal...HAHAHA


ok back to topic...rahsia??emmm terlalu banyak rahsia yang aku simpan sampaikan aku rasa macam nak meletup sebab simpan rahsia yang banyak ni..baru rahsia diri sendiri belum lagi rahsia kawan2 rapat tu...haishh tu yang jiwa kacau je aku ni....kawan memang ramai tapi yang betol2 aku boleh percaya sangat lah sikit..bukan pada semua aku boleh cerita tentang kehidupan aku...bukan aku tak suka berkongsi tapi cuma berhati-hati...rahsia aku banyak sampaikan ada sesetengah rahsia tu aku cerita pada kawan aku si A...ada tu aku ceritakan pada si B..sebab hanya sesetengah situasi yang mereka tahu...nak2 aku ni kadang2 jenis pakai main cerita je pada sape yang ada berdekatan aku (tapi bukan cerita semua)....


hmmm aku pun tak tahu diri aku ni macam mana...mungkin orang2 yang rapat dengan aku lebih mengetahui diri aku lebih dari aku sendiri...dan hanya orang yang rapat dengan aku je yang betol2 kenal diri n perangai aku ni macam mana...


apa tujuan entri ni sebenarnya??cuma nak beritahu kalian pembaca supaya hormati rahsia orang lain dan jika anda tidak kenal lagi dengan seseorang itu jangan judge dia atau kata anda dah cukup kenal dengan dia...sebab kita tak tahu apa ada dalam hati orang tu, apa rahsia kehidupan orang itu...yang penting don't judge a book by it's cover...hormati perasaan dan rahsia seseorang itu...peace beb... (^_^)v

No comments:

Post a Comment