26 April 2010

kenapa begitu??

selama ni aku tertipu....
aku begitu bodoh kerana percaya yg kau untukku dan aku untuk kau....
namun sekali lagi aku telah tertipu...
kamu semua memang begitu ke??
memang hanya nak yg punya rupa??
aku sedar aku siape....
aku sedar aku tiada rupa dan juga harta...
namun tolongg lah hargai diriku walau aku tiada rupa dan juga harta...
kerna harta dan rupa itu hanya akan kekal di dunia yg sementara ini...
selama ini aku tak pernah susahkan kamu semua tp kenapa kamu semua rasa susah dengan diri aku yang sebegini??
jika kamu semua tak pernah ikhlas berkawan dengan aku kamu semua boleh berambus dari hidup aku...
aku tak perlukan kalian semua....
aku masih ada kawan2 yang lain yang ikhlas berkawan dengan aku tanpa mengira siapa aku....
mungkin salah ku juga kerana mengharapkan yg bukan2 dari kamu....
terima kasih kerana memberi harapan2 palsu kepada aku....
terima kasih kerana menghina diri aku dalam cara yang paling halus....
terima kasih aku ucapkan....
kamu boleh keluar dari hidup aku....
aku betul betul terkilan dengan sikap kamu....
selamat tinggal....

2 comments:

  1. hmm ade sorang kawan ni dia berkawan berdasarkan rupa...x patut kan??nyway thnkz singgah...

    ReplyDelete