05 June 2010

hatiku yang sebenar

Kau takkan pernah mengerti diriku ini...

Hanya aku yg mengerti diriku...

Kau hanya lihat sisi luaran ku yg penuh pura2...

Pura2 gembira bersama kau....

Sedangkan dalam diriku ini menderita sakit yang perit...

Menanggung derita yg hanya tunggu masanya....

Semua ini ku lakukan hanya untuk lihat kau gembira....

Hanya untuk aku tumpang gembira bersama kau...

Niat ku hanya untuk lihat kau gembira...

Dan biar lah hatiku yg tanggung derita perit itu...

Namun hatiku semakin perit pabila kau cuba rahsiakan gembira mu itu...

Kau rahsiakan dari ku dan berkongsi gembira itu bersama orang lain...

Kenapa kau semakin melupakan aku....

Aku derita menunggu perkhabaran gembira dari kau...

Ku buat itu semua hanya la kerana...

Aku sayang kamu....

No comments:

Post a Comment