11 June 2010

saya suke saya hepi...alhamdulilah.......

yahoooo!!!!!! alhamdulilah syukur yg sangat2.....
aku dapat pointer 4 flat utk sem ni.....yess!!! impian tercapai!!!
so aku kena la tunaikan nazar aku.....merasa la aku nak naek pentas amek anugerah dekan nanti...hehe
emm tapi2 sem ni praktikal je pun so memang lah senang nak dapat pointer gitu kan?
tapi ada jugak la yang tak dapat dekan....salah sorang dia kawan baik aku kat uitm tu....
kesian dia...dia sedih sangat sebab dapat 3 above je.....
mungkin tak ada rezeki dia la kot.....
baru ingat nak naek pentas sama2 amek dekan....huhu
tapi apa2 pun aku tetap syukur......
sem depan aku akan berusaha lebih lagi untuk kekalkan pointer ni kalau boleh la....
insyaallah.....doakan aku berjaya sem depan.....
terima kasih mak abah and family serta kawan2 aku yg banyak tolong and sokong aku....huhu dah macam menang anugerah ape pulak.....
hepi sesangat dah aku ni.....hehe.....dah tak macam jejak tanah dah ni.....
hahaha.....ok itu saja entri aku....mari2 kongsi kegembiraan dengan aku....hehehe

No comments:

Post a Comment