12 November 2011

11/11/2011

11/11/2011

tarikh memang cantik. ramai orang pilih tarikh ni untuk bernikah. termasuk sepupu aku and bestfriend aku dari sekolah. tapi sayang aku tak boleh hadirkan diri di 2 tempat pada masa yang sama. dan seperti biasa keluarga harus diutamakan. pape pun FAMILY FIRST. terpaksa la melepaskan sahabat baik aku tu. hanya sempat singgah rumah dia tengah hari tu sampai kan kata2 and sedikit hadiah je. tu je yang termampu. kenduri sepupu tu pada 12/11/2011 so memang join la kan. habis semua makanan aku tibai la. manakala majlis sahabat aku tu pada 20/11/2011. lagi satu tarikh cantik. tapi lagi sekali majlis dia tu aku tak dapat nak pergi sebab 19/11 tu aku ade test MUET kat Perak. memang tak sempat la kot nak balik Melaka terchenta ni.

apa-apa pun selamat pengantin baru kepada sepupuku dan sahabatku. semoga bahagia hingga ke anak cucu korang. tunggu giliran aku pulak nanti. hehe :p

*dah nak balik perak balik dah. cuti dah habis!!! setereesss!!! taknak balik sambung study lagi boleh tak?hmmm..... :(

No comments:

Post a Comment