19 November 2011

emosi tak stabil

assignment yang berlambak minta disiapkan dihiraukan begitu saja.
terlalu banyak hingga tak tahu mana nak buat dulu.
terlalu banyak hingga sakit2 aku dibuatnya.
kepala asyik berfikir tentang assignment.
makan fikir assignment.
minum fikir assignment.
tidur fikir assignment.
tengok tv pun fikir assignment.
keluar berjalan pun lagi la fikir assignment.
mana tak penat otak aku ni?
penat berfikir tu yang last2 jatuh sakit tak menentu.
badan kejap panas kejap sejuk. kejap ok kejap tak ok.
macam magic pun ada aku rasa badan aku ni.
serius tak tahu apa dah jadi dengan badan sendiri.
dengan emosi sekarang yang mudah sensitif atas perkara2 kecil.
serius tak tahu apa dah jadi pada diri sendiri.
yang aku tahu aku cuma mahukan semua ini berakhir.
terlalu penat. i am so damn tired.
tinggal lagi 5 minggu je lagi untuk kuliah and then cuti and then final exam. kena berfikir untuk final exam pulak nanti. dan itu sebenarnya lebih menakutkan dari assignment kena reject.

*bilakah semua masalah akan selesai?rasa nak lari balik rumah knci diri dalam bilik duk sorang2. :(

No comments:

Post a Comment