03 September 2011

kemaafan

manusia tak pernah sempurna. setiap manusia sentiasa buat kesilapan. tiada seorang pun yang sempurna. hanya Allah sahaja yang sempurna.

ye aku juga manusia.
mereka juga manusia.
kau juga manusia.
manusia yang sering buat kesilapan.
kesilapan yang kadang kala boleh buat manusia lain sakit hati dengan kita.
aku tak sempurna begitu juga manusia lain.
dan mereka juga manusia. punya hati dan perasaan.
mereka juga buat salah.
maafkan mereka.
maafkan aku.

*mengapakah manusia itu tidak mahu memaafkan sedangkan memberi kemaafaan itu kan suatu perkara yang dituntut?
**semoga mereka saling memaafi dan ingat akan keluarga yang akan dibentuk dan anak2 yang bakal membesar.
***Facebook memberi kesan buruk pada aku. asal aku gatal sangat jadi stalker terhebat ni. dah sakit hati susah hati sendiri lak dah. haishh!! nak pasang niat lepas kahwin nak delete FB boleh tak agak2 ea?? huhu

No comments:

Post a Comment