15 September 2011

To My Hati~

~Dadali - Di Saat Aku Mencintaimu~
terbukak balik gambar2 lama. belek2 gambar2 lama.
tiba2 terbukak folder gambar si Mr. A dan Mr. B dulu.
Mr. B tu tak berapa nak ada perasaan lagi dah sebab kes dah lama tutup tapi Mr. A tu yang sangat tak boleh terima.
tiba2 hati rasa macam ada kejutan elektrik.
dan secara kebetulan jugak tiba2 dia muncul balik dalam FB aku berkomen2 bagai.
haishhhh hati tolonglah jangan buat hal.

dear HATI,
tolonglah kuat menghadapi dugaan ini.
aku dan dia mungkin nampak biasa tapi hanya tuhan yang tahu hati aku dan dia bagaimana.
serius hati aku rasa macam tak kuat bila hadap dia.
tapi aku still nak hadap buat macam tarapapa yang berlaku konon nak tunjuk yang dia tarak bagi effect apa2 pun dalam hidup aku.
hati silalah tolong aku. tolong sokong aku and tolong bertahan serta tolonglah hantar isyarat ke otak aku ingatkan pasal Mr. Bobot ok?aku merayu padamu wahai hati.

Yang ikhlas,
Tuan Punya Hati.

*aku memang nampak biasa melayan je dia. tapi hati aku rasa lain macam. kenapa ea hati ni macam ni??
**Mr. Bobot - i'm sorry sebab tiba2 berperasaan macam ni. tula lain kali temankan saya mesej hingga saya tidur. tak pasal2 tangan saya ni gatal bukak benda bukan2 bila awak tak mesej saya taw. huhu
***you are still the best Mr. Bobot. :)

No comments:

Post a Comment