12 September 2011

apa dia?

tajuk tu xde kena mengena dengan entry ok.
cuba teka aku kat mana sekarang? cubalah teka.....haishhh!!!! malas la nak cakap tulis aku kat mana. kat akhir entry ni nanti aku tulis aku kat mana.

yg penting sekarang ni aku nak bagitahu yang aku teramat la takde mood. mood melayang entah ke mana. macam2 ada dalam otak ni. macam2 yang nak difikirkan. dan aku sangat la malas untuk study. serius malas. dengan ada subjek kena repeat tu lagi la pening kepala otak weh.

but apa2 pun aku akan berusaha keras untuk sem ni. aku nak cover balik sem lepas punya yang aku main2 tu. start sem ni dah tak boleh main2 dah. kesian kat abah dengan mak nanti kalau aku kecewakan diorang. dah banyak yang diorang korbankan untuk aku. dan jugak aku tak nak hampakan juga harapan si dia.

hee~ alhamdulilah aku ada laptop dah. itu pun belas ehsan dari kakak aku. dia jual kat aku rm400 je laptop dia dah la aku cilok sekali mp3 player dia. huhu jahat betol aku ni.tq ye kakak ku. haishhh tak tahu nak update apa sebenarnya ni. ok la saya melaporkan dari Seri Iskandar Perak. <----- aku dah kat Perak ok. dah masuk sekolah balik dah. serius malas nak ke kelas beb. ~~

No comments:

Post a Comment