15 February 2012

kerja lagi

15 jam di kitchen hotel.
7 jam atas katil.
2 jam lagi untuk bersiap etc.
keluar rumah nampak bulan.
balik rumah pun nampak bulan.
aku dah tak nampak matahari.
kerja dah macam orang nepal.

badan sakit buat kerja berat. 
nasib la aku jenis perempuan yang memang dah biasa buat kerja berat ni. 
tapi risau jugak ni sebab perempuan mana boleh buat kerja kuat sangat. 
tapi takpe insyaallah tiada apa yang buruk akan berlaku.
semoga Allah SWT memberi kesihatan yang baik pada aku.

hasilnya berbaloi baloi. alhamdulilah cukup untuk menampung diri sendiri.
dan disebabkan diorang tengok aku kerja kuat sangat, chef tu bagi aku cuti 2hari.
2hari habis kat rumah dengan tidur. 

*susah nak melawan diri sendiri. insyaallah akan berjaya. dalam proses.

No comments:

Post a Comment