10 February 2012

la la la la kerja!

penat teramat. bila bekerja di tempat yang tak cukup pekerja budak part time macam aku ni memang dipergunakan sehabisnya. tapi takpe. dapat duit banyak. berbaloi2 beb. dapat shopping barang2 keperluan yang dah habis. biasalah perempuan macam2 kena ada. apa2 pun aku bangga sebab aku beli segala yang aku nak guna duit hasil titik peluh sendiri. siap boleh belanja makan mak dengan abah sekali (KFC je pun). 


keluar rumah pukul 6.30 pagi balik rumah pukul 10.30 malam. nak dekat 15 jam aku habiskan masa kat kitchen hotel tu. naik lenguh pinggang and sendi2 aku. tapi entah aku rasa best. sebab every minute ada kerja and surrounding tempat kerja pun ok. cuma ada a few la yang bajet2 bagus tu. but overall aku happy. yang penting dapat duit tu. masyukkkkk!!!! hahaha

ok la. dah penat and mengantuk. esok perlu kerja lagi. nitezzz!

*bila la nak dapat pergi dating ni. dua2 busy kerja je.

No comments:

Post a Comment