22 February 2012

kegembiraan berganda~

21/2/2012
buat kerja gila alam. pergi batu pahat untuk jumpa Mr. Bobot. pergi pun lepas dah bergaduh macam apa. yela sape tak hangin. kejap suruh datang kejap kata tak payah. last2 aku redah jugak naik bas pergi sana. dah gerak separuh jalan baru aku cakap aku dah on the way. hahaha padan muka. dan2 terus baik je dengan aku. dah tak marah2 lagi. masa aku nak balik pun lagi satu hal. elok2 aku dah beli terus tiket nak balik melaka pukul 6.15 p.m. lepas tu tengah jalan2 ni dia usulkan untuk hantar aku balik. haila! memang rasa nak sepuk pun ada jugak. aku dah beli tiket baru nak cakap. nasib baik la tiket murah je. aku malas nak suruh dia hantar sebab tak nak nyusahkan dia. but dia insist jugak nak hantar balik melaka so aku ikutkan jela. dan tiket tu aku rasa macam nak frame sebab 1st time beli tiket bas tapi tak jadi naik bas.then the rest is history.

22//2/2012
dada dup dap dup dap. result sudah keluar. and the result for me was okey la. suam2 kuku. nak gembira sangat pun tak boleh. what can i say is that i am grateful. thank you Allah. yang penting aku lulus semua subjek. dah tak payah pening2 kepala fikir nak repeat. dan result aku tu aku hadiahkan pada mak aku. kebetulan hari ni birthday mak aku. so here the speech for her :

"mak, orang tahu orang jarang buat mak bangga. orang tahu orang tak sepandai abang atau sepupu2 yang lain. orang tahu orang ni nakal. orang tahu orang banyak kali lawan cakap mak tak dengar cakap mak. tapi apa yang orang boleh janji orang akan belajar lagi kuat next semester. hajat mak untuk tengok orang dapat first class degree tu agak susah nak dicapai tapi insyaallah tiada yang mustahil. i'll try my best mak. you are the wonderful woman and mom to me. i love you more than everything. please do forgive me for all the sins i've done to you before. i'll be always be your youngest daughter. sorry tak dapat nak bagi hadiah. ingatkan nak beli purse untuk mak tapi bajet tak cukup. dapat belikan mak kek je.hehe. i love you mak! :-*"

*i only have one mom in this world and i love her even i didn't show it in front of everyone but believe me i love her so much. 
p/s : i love Mr. Bobot too! hee~ ;p

*terima kasih ya allah. semoga kegembiraan ini berkekalan. amin~ 

No comments:

Post a Comment