18 October 2013

Happy Birthday Mr. Bobot!

Assalammualaikum.
Semalam 17hb Oktober 2013 ialah tarikh keramat untuk Mr. Bobot. Tarikh lahir beliau. Patutnya semalam aku post entry pasal birthday dia tapi terlupa + line internet yang semakin lembab makanya hari ni nak tak nak aku kena jugak update. Entry kali ni memang dedikasi khas untuk beliau.

So, Happy birthday yang ke-24 Mr. Bobot. Saya tahu awak baca blog saya senyap2 kan? Heee~ Walaupun semalam 1 hari dah puas wish birthday dia sampai dia pun dah malas nak dengar tapi aku tetap nak wish jugak kat blog ni. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan didekatkan jodoh kita jika kita punya jodoh bersama. Semoga kekal sihat sentiasa dan sentiasa sayang saya. ~Amin. Haha gedik sangat ucapan aku kan. Eh biarlah tu pun doa apa. Ekekeke. :p

Dah celebrate birthday dia awal 4 hari sebenarnya sebab takut tak dapat celebrate on time lagipun dua2 sedang sibuk bekerja kan so hari yang senang nak celebrate ialah pada hari hujung minggu. Oh lupa, sorry sebab birthday celebration awak tak berapa menjadi dan sorry jugak sebab buat perangai nak majuk2 masa birthday awak. Huhuhu. Loveyoualways.

*Semoga hubungan kita akan kekal hingga ke jinjang pelamin dan selama-lamanya. Amin. Tahun ni tak sempat nak buat kad ucapan sebab busy kerja. Ceh, macam la busy sangat aku ni kan. Haha.

Kek comel ni je dapat bagi. 

Gaya potong kek macam nak tetak orang. Sebenarnya ni kek aiskrim. Masa nak potong tu aiskrim tu keras sangat tu yang dia macam susah sangat nak potong.

Kenapalah aku tersesat dalam blog ni? Eh! Hai! Nama kita Comot. Ok bye!

No comments:

Post a Comment