13 August 2014

2014 - 18 Rumah Terbuka Nuffnang

Assalammualaikum.
Selamat Hari Raya Aidilfitri. Walaupun raya dah nak hujung2 ni tapi raya tetap raya. Raya sebulan kot! Open house pun masih diadakan di sana sini. Termasuklah Nuffnang. Nuffnang buat open house?? Apaaa? Nuffnang? Buat open house? Yeeeee korang. Nuffnang baik hati ni nak buat open house. Kalau nak join boleh je tapi tapi tapi ada syarat dia. Nuffnang hanya akan menjemput 120 orang yang bertuah je. Yup 120 orang je. Open house ni akan diadakan di:

#NNRaya Open House 2014
Date: 23 August 2014 (Saturday)
Time: 3pm – 8pm
Place: Wanaka the Bungalow, Damansara Heights 

Jangan tanya aku katne sebab aku sendiri tak tahu duduk sebenar wanaka bungalow tu. Korang waze je la senang ye. semua ada smartphone dah kan? Muahaha ;D


So kalau nak join cepat2 ikut langkah yang akan aku senaraikan di bawah.

1. Kalau korang belum follow instagram Nuffnang Malaysia pergilah follow cepat2 ye.
2. Lepas tu cari poster macam kat gambar atas ni and repost berserta caption "Mari Beraya ke Rumah Terbuka Aidilfitri Nuffnang!"
3. Sertakan sekali sebab kenapa korang nak join rumah terbuka nuffnang. Jangan lupa tag @Nuffnang dan #NNRaya.
120 instagram post caption yang menarik bakal memenangi a pair of invitation ke #NNRaya Open House 2014.
4. Isi borang dalam blog Nuffnang. Ni link dia. (Aku tahu memasing malas nak tekan sana sini cari kan :p) Jangan lupa copy permalink gambar instagram yang korang post tu. Contoh macam aku punya :
http://instagram.com/p/rn9JGjHBiw/?modal=true (Pandai2 la korang cari jalan nak copy permalink tu)
5. Submit sebelum 17hb Ogos 2014. Kalau lepas 17hb baru hegeh2 nak submit jangan salahkan aku atau Nuffnang kalau diorang dah tak nak terima ye. Aku dah tulis tu sebelum 17hb Ogos 2014 (Ahad).

Lastly, lepas dah buat kesemua steps di atas korang boleh duduk diam-diam buat macam biasa tunggu nanti pihak Nuffnang emel invitation kat korang kalau korang berjaya.

Official partners : Ambi Pur and U Mobile.
Last but not least, jom tengok video Nuffnang Raya

Harapnya dapat jumpa korang di #NNRaya Open House 2014 nanti ye. :)

No comments:

Post a Comment