29 September 2010

aku dah kucar kacir

mencintai dan menyayangi memerlukan pengorbanan......
mencintai dan menyayangi tidak semestinya memiliki.....
jika kita mencintai dan menyayangi dia kita perlu melepaskannya....
mungkin dengan cara itu boleh buat dia bahagia....
bukankah dengan melihat orang yang kita sayang bahagia dan gembira kita juga akan bahagia dan gembira??
aku harap aku akan bahagia dan gembira dengan melepaskannya....
aku sangat berharap aku dapat gembira dan bahagia semula.....
semoga dia tenang dan gembira di samping orang-orang yang dia sayang....
aku bukanlah siapa-siapa bagi dia.....
aku hanya insan yang membebankan dia....
aku pasrah jika dia benci aku....
aku pasrah kerana ini semua terjadi pun kerana aku.....
aku benar-benar sayang dia....
aku harap dia sentiasa mengingati aku sepertimana aku mengingati dia....
T__T

No comments:

Post a Comment