25 September 2010

aku tahu.....

aku tahu kau tak pernah sayang aku.....
aku tahu kau tak pernah suka aku....
aku tahu kau terpaksa layan aku je...
aku tahu kau cuma cari aku bila kau bosan....
aku tahu aku siapa....
aku tahu aku bukan siapa siapa bagi kau....
aku tahu itu aku tahu ini...
aku tahu aku tahu aku tahu....

kau cuma permainkan perasaan aku...
kau cuma pentingkan diri kau....
kau cuma fikirkan tentang diri kau....
kau cuma simpati pada aku....
kau cuma kasihan pada aku....
kau cuma cuma cuma seorang penipu....
dan aku tahu itu juga....

jadi tolonglah pergi dari hidup aku....
aku tak sanggup nak halau kau....
aku harap kau akan pergi sendiri....
kalau aku yang halau kau aku pasti aku akan mencari kau kembali...
jadi lebih baik kau pergi sendiri supaya aku tiada perasaan bersalah....
berambus la kau dari hidup aku dari fikiran aku.....

No comments:

Post a Comment