14 September 2010

IT'S ALL ABOUT FRIENDS....

sahabat sentiasa buat kita gembira...
sahabat yang memahami tidak akan bertanya apa-apa jika kita punya masalah...
sebaliknya mereka akan buat kita lupakan masalah itu dengan menggembirakan kita....
dengan hanya membaca bahasa tubuh kita mereka akan memahami kita....
dan sahabat seperti ini lah yang susah untuk dijumpai pada zaman sekarang....
bersyukurlah jika kita punya sahabat seperti ini...
kerana bukan semua orang punya sahabat yang benar-benar boleh dipanggil sahabat....

IT'S THE MOST MEMORABLE MOMENT IN MY LIFE !! FRENS 4 EVA !!
dengan kamu semua aku begitu gembira...
dengan kamu semua banyak impian aku sudah tercapai...
bila kita bersama semua perkara yang gila-gila kita buat...
bila kita bersama kita semua jadi spontan dan redah segalanya tanpa hiraukan sekeliling...
aku gembira....aku sangat gembira...kerna kamu semua buat aku lupa segala masalah aku...

*thanks guys for the best moment...aku tahu korang takkan baca blog ni tapi jika suatu hari korang jumpa blog aku ni, aku nak korang tahu yang aku betol2 enjoy bila bersama korang... ^_^
*hepi besday to u my bff, N....

No comments:

Post a Comment