11 September 2010

Kau mungkin bukan untukku !

aku mahu kau tahu....
kau begitu bermakna untuk diriku....
tanpa kau aku mungkin hilang arah....
aku mungkin menjadi gila...
kerana aku sayang kau....
aku terlalu sayang kau....

tapi apa yang kau lakukan pada ku...
membuat ku berfikir....
berfikir tentang diri ku....
berfikir tentang diri kau yang ego...
layakkah kau untuk ku gilai??
berbaloi kah untuk ku menjadi gila hanya kerana kau??

ego kau terlalu tinggi untuk ku capai dan letakkan di bahagian yang rendah.....
aku dah penat menanti kau...
menanti segala harapan yang kau bagi.....
menanti sesuatu yang takkan mungkin jadi milikku....

aku ingin pergi tapi kenapa hati ku seperti tidak bagi aku pergi dari kau??
apakah yang telah kau lakukan pada hati aku??
aku akan pergi juga suatu hari nanti....
tapi aku tetap akan menantikan harapan kau itu menjadi kenyataan.....
kerana hatiku sayangkan kau.....

No comments:

Post a Comment