18 March 2012

Tuhan jagakan dia

tengah duk godek2 youtube semalam sekali terjumpa satu lagu ni. lirik dia best tapi lagu dia agak slow la. tapi dah nama pun jiwang kan so memang la slow. hehe dengar2 la lagu ni ye. dan lagu ini ditujukan khas kepada dia. :D


Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh menyintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

*terkejut dapat tahu seorang sahabat aku dah meninggal dunia. dapat tahu pun lambat. al-fatihah untuk arwah Noramin Mohamad Nor bekas MPP UiTM Perak. semoga roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang beriman. amin~

No comments:

Post a Comment