23 December 2011

hello melaka!

i'm going back to my hometown this morning at 10.15 a.m.
tapi waktu sekarang dah jam 2.20 pagi.
tak tidur lagi sebab kena siapkan tutorial project management.
ini last assignment sebelum berlepas pulang ke kampung.
sepatutnya tak boleh balik sebab ni cuti study week.
bila kata study week tu maksudnya kena lah study kan tapi nak buat macam mana dah diri aku ni memang jenis kena balik rumah bila ada cuti panjang. yela sebelum ni pun aku jarang balik rumah so fair la kan kalau ni aku balik rumah.
lagipun kepala dah sakit sangat nak hadap macam2 masalah kat perak ni.
aku perlu some fresh air dari melaka untuk teruskan belajar. kalau tak aku boleh jadi gila and ada yang tak pasal2 makan maki aku je.
so better aku rest kan otak dekat melaka untuk hadap final exam nanti.

lagi dua hari aku bakal bertambah umur.
tak rasa excited sebab aku rasa takde sape nak celebrate kan dengan aku.
bestfriend aku tak dapat cuti. mr. bobot pulak dah makin sibuk kerja sampai takde masa nak jumpa aku katanya. takpela kenalah faham orang berkerjaya ni. akhir tahun memang semua orang berkerjaya ni akan sibuk. yang penting aku dapat duduk rumah masa birthday aku tu.

akan ku luangkan masa ku di rumah dengan sebaik mungkin.
hmmm.....kepala sangat serabut dengan segala macam benda.
nak buat macam mana kan, apa2 pun hidup ni perlu diteruskan.
"bila mana kita merasa susah akan ada lagi orang yang lagi susah dari kita. dan bila mana kita merasa diri kita sangat senang, kita perlu ingat pada orang yang susah dari kita. "
itu kata2 yang aku pegang yang buatkan aku bersabar dengan kerenah sekeliling.

*serius tak sabar nak sampai rumah. rindu bilik sendiri. rindu kucing2. rindu anak2 buah. dan rindu nak tengok muka mak dan abah. =)
*dapat rasa yang birthday aku tahun ni macam tak best. imissyouverymuch!

No comments:

Post a Comment