23 November 2010

i wish i could turn back time~

aku nak buang otak aku ni then gantikan dengan otak baru leh tak?
sebab aku dah tak nak ingat segala benda lama yang pernah aku buat dulu.
aku nak lupakan kenangan silam.
aku nak start hidup baru.
aku dah tak nak ingat langsung apa yang terjadi masa aku masih budak2 hingusan.
tapi nak start new life pun tak boleh sebab kenangan silam aku asyik datang menghantui aku.
aku dah tak tahu nak buat apa.
kadang2 tu aku rasa nak kembali masa zaman aku naif tak tahu apa-apa.
then aku nak jadi budak yang baik je.
supaya no regrets at all bila aku dah besar.
tapi tu semua hanya angan2 je.
benda tu takkan boleh berlaku.
so apa yang boleh aku buat supaya aku tak ingat lagi pasal benda2 silam aku ni?
hmmm.......aku cuma nak buang kenangan pahit aku je.

No comments:

Post a Comment