18 November 2010

move on~

move on and overcome my feeling towards him? It takes time to forget someone you loved....lebih lebih lagi setelah dia kecewakan kita....
aku tahu aku selalu cakap nak move on but i keep writing bout him in this blog right? Please don't blame me...it's all because i am just a normal human being....
everyday i remind myself to just forget about him but in that single each day my mind would remind everything about us about him and all about what happened in that last one and half year....
it makes me sick!
aku sakit bila tengok dia telah punya pengganti yang mampu buat dia tersenyum kembali....
rasa sakit macam aku break up with my first love dulu....
seriously aku dah lama tak rasa sakit yang macam ni....sakit yang teramat sampaikan nak tengok dia pun aku tak mampu dah....
sakit yang sampaikan aku mengambil masa yang lama untuk lupakan dia.....
then bila sakit tu dah terubat sikit aku mula rasa balik tapi dengan orang yang lain pulak....
aku rasa macam kena sumpah tak dapat kecapi kebahagiaan seumur hidup je....tapi itu tak mungkin sebab ALLAH dah sediakan pasangan untuk setiap manusia.....
so all i need to do is just sit back, relax and wait for the right one come to me right?
i'll try my best to get over him...i'm totally a liar if i'm going to say i'll forget him because i know i won't be able to do that so i decided to just get over him, smile to him and move on with my life......

i know i'm such a loser....tak salah kan jika kita lepaskan orang yang kita sayang tu untuk lihat dia bahagia? walau apa pun jauh di sudut hati aku ni aku tetap akan tunggu dia sehinggalah berpisah jasad dari roh...walau sebesar zarah penantian aku ni, aku tetap simpan impian sebesar zarah aku tu dalam hati aku....

No comments:

Post a Comment