19 April 2011

aoh sweetnya kamu!

fuhh dah berhabuk blog ni aku rasa. nak dekat seminggu lebih tak update. sibuk dengan assignment yang entah apa-apa la. belajar IT tapi kos yang diambil tak ada kaitan dan gunanya pun dengan IT ni. tapi alhamdulilah assignment berjaya disiapkan. :D

oh ok ok. sekarang ini aku berada di rumah. yeah!! memang best dan happy sangat2 la. dapat release tension sikit. lepak2 chill2 dengan teman2 rapat. cerita adu domba dengan diorang. kesian mereka dengar aku mengeluh je. and and benda paling best sekali dapat pergi dating! wee~ suka sangat2! terima kasih ye Mr. Bobot sebab sudi datang Melaka ni untuk dating dengan i. i appreciate sangat2. yang paling best tu bila jumpa je mesti bagi coklat. oh so sweet! :D ok saya mintak mahap sebab terlebih gedik. HAHA!

actually tak tahu nak merepek meraban apa dalam entry ni. bila hati senang tak tahu nak tulis apa sebenarnya padahal banyak je perkara yang berlaku yang boleh diceritakan. emm tapi nanti2 la aku tulis. sudah mahu tidur sebab sudah malam. penat baru balik dating ni. so goodnite.

*mahap entry sangat gedik u olls! :D

No comments:

Post a Comment