25 April 2011

masa lampau : Mr. A

patut ke aku rasa bersalah sebab tak menunaikan janji yang aku buat pada diri sendiri?
yes aku rasa bersalah.
semua sebab duk tengok FB dia.
tiba2 teringat kenangan manis dengan dia.
tengok balik gambar2 yang kami duk tag komen2 terasa macam bersalah sangat.
tapi bukan aku yang bersalah kot. dia yang tak nak mengaku perasaan dia tu so aku move on jela.
itu dikira salah ke?dari tunggu benda yang tak pasti kan better aku move on je.
sampai bila aku nak tunggu pun.

ok. enough. semua ni perlu dihentikan la.
tak perlu rasa bersalah.
janji tu aku buat pada diri sendiri je pun.
jadi tak kira mungkir janji la kan? aku masih tak boleh lupakan dia ke? oh tidakkkk!!!

"wake up la. kau dah bahagia kot sekarang ni. takkan nak pandang belakang and jadi macam dulu? kau dah dapat apa yang kau cari selama ni kan? so kenapa nak pandang ke belakang lagi? biarkan je dia. dia mampu berdiri lagi tanpa kau. entah2 kau pun tak penting dalam hidup dia."

emm yup2. lupakan saja. act normal la beb. tak ada apa yang perlu disesalkan.
he deserved that. =_=!

*WOI! STUDY LAR!!! ASYIK ONLINE JE KEJE KAU! PERGI STUDY!!

No comments:

Post a Comment